Dealerglass sluit ook Ford, Kia, Mazda en Nissan aan
Dealerglass oprichters Erwin Arends (l) en Bart Janssen (r). (Foto: Dealerglass)

Dealerglass sluit ook Ford, Kia, Mazda en Nissan aan

In navolging van Stellantis en de merken van de Volkswagen Groep, hebben ook de merken Ford, Kia, Mazda en Nissan zich aangesloten bij Dealerglass. Dat maakt het ruitschadeconcept bekend.

Naar eigen zeggen hebben nu bijna alle automerken zich aangesloten bij de glasformule en heeft het concept hiermee een merkdekking van 95 procent bereikt. Ook meldt Dealerglass dat inmiddels meer dan 60 procent van de verzekeraars zijn aangesloten bij de het ruitschadeconcept; het streven is om dit percentage dit jaar uit te breiden tot meer dan 80 procent. Ook denkt Dealerglass meerdere leasemaatschappijen aan zich te kunnen binden door de hoge merkdekking.

Het ruitschadeconcept werd vorig jaar opgericht als franchiseformule voor dealerbedrijven die zich willen profileren in de ruitherstelmarkt.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.