Bovag-campagnes schadeherstel veel bekeken
(Foto: Bovag)

Bovag-campagnes schadeherstel veel bekeken

Bovag heeft in oktober en november twee online promotiecampagnes gehouden; voor autoschadeherstel én ruitschadeherstel. De banners van deze campagne waren in twee maanden tijd meer dan 1,8 miljoen keer bekeken op Facebook, Instagram en Google. Daarnaast werden twee ‘Bovag zoekt het uit’-video’s over schadeherstel met bijna honderduizend views op YouTube veel bekeken.

Dat meldt Bovag op zijn website. In het voorjaar en de zomer was schadeherstel al onderdeel van de Bovag-brede vakantiecheckcampagne. Uit consumentenonderzoek bleek dat Bovag steeds vaker werd geassocieerd met schadeherstel. Daarnaast groeide het aantal bezoekers van de website bovag.nl/schade. Daarom is in het najaar de schadecampagne herhaald, om de Bovag-zekerheden actief te koppelen aan autoschade- en ruitschadeherstel.

Bovag adverteerde de afgelopen twee maanden met banners op Facebook en Instagram, waarbij personen werden ‘getarget’ die mogelijk in de markt zijn voor schadeherstel. Ook is Google Search ingezet, waarbij de campagneboodschap is gepromoot onder mensen die met Google op bepaalde onderwerpen hebben gezocht.

Banners

De banners over autoschadeherstel werden in twee maanden tijd meer dan 800 duizend keer getoond op Facebook, Instagram en Google. Er werd bijna zevenduizend keer doorgeklikt naar bovag.nl/schade. De campagne-uitingen over ruitschadeherstel werden ruim 1 miljoen keer online getoond, en er werd zo’n 6.500 keer op doorgeklikt.

Bovag noemt het opvallend dat er op de website bovag.nl/schade veel werd doorgeklikt naar onderliggende pagina’s, met bijvoorbeeld informatie over welke stappen je moet nemen in geval van schade, welke mogelijkheden er zijn op het gebied van schadeherstel en wat een autoschadeherstelbedrijf precies doet.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.