UniQum lanceert nieuwe non-paint campagne

UniQum lanceert nieuwe non-paint campagne

UniQum heeft een nieuwe non-paint campagne gelanceerd voor het verstevigen van haar marktpositie. Dit laat het nonpaint merk weten.

Website
Centraal in de campagne staat een nieuwe website, gericht op autoschadeherstel- en zwaar vervoersbedrijven, meubelspuiterijen en de lakverwerkende industrie. Naast de website komt er ook meer aandacht voor training en extra ondersteuning, die wordt aangeboden via haar dealernetwerk, Color Up, Wico en AJ Coatings. “Afnemers kunnen dus rekenen op extra expertise om de kunst van voorbewerken goed onder de knie te krijgen”, aldus Rob Schinkel, voorzitter van de uniQum Groep. “Denk hierbij o.a. aan de juiste schuurprocessen (procesanalyse) en lakvoorbereiding.”

Autoschade
UniQum levert sinds 2005 een assortiment nonpaint-artikelen via dealers in Nederland. De klanten zijn voornamelijk actief in de autoschadeherstel en zwaar vervoer branche, en daarnaast ook andere industrieën zoals meubelspuiterijen en industriële lakverwerkers.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.