Sjoerd van Esch start samenwerking met Laathetmeweten.nl

Sjoerd van Esch start samenwerking met Laathetmeweten.nl

In samenwerking met Laathetmeweten.nl lanceert MotivePro International van Sjoerd van Esch vanaf vandaag de mogelijkheid voor bedrijven in de mobiliteitsbranche om hun acties en aanbiedingen, locatiegebonden, bij een grote groep Nederlandse automobilisten onder de aandacht te brengen. Laathetmeweten.nl is een internetplatform waarop consumenten, gecategoriseerd naar branche, allerlei aanbiedingen en acties kunnen vinden van aanbieders in diverse sectoren. “Alle aanbiedingen die consumenten, en daarmee ook automobilisten, wekelijks in huis-aan-huis folders en ander ongeadresseerd drukwerk in de brievenbus vinden, staan gerubriceerd op de site van laathetmeweten.nl”, aldus Edward Nieuwland van Laathetmeweten.nl. “Laathetmeweten.nl bereikt op dit moment per maand zo’n 1,5 miljoen huishoudens in Nederland. Via de postcode krijgen zij juist die aanbiedingen op het scherm die dicht bij huis te verkrijgen zijn. De kosten die een aanbieder moet maken om aanbiedingen huis-aan-huis te verspreiden met zo’n bereik zijn vele malen hoger dan wanneer zij gebruikmaken van Laathetmeweten.nl.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.