Cromax lanceert nieuwe reclamecampagne

Cromax lanceert nieuwe reclamecampagne

Cromax reclamecampagneCromax heeft een nieuwste reclamecampagne gelanceerd die te zien zal zijn in Europa, het Midden Oosten en Afrika. Het thema is dat Cromax de productiviteit van de autoschadebedrijven ondersteunt met alles wat Cromax te bieden heeft.

Advertenties
De campagne bestaat uit drie verschillende advertenties en beelden. Deze hebben alle als thema het verhogen van de productiviteit binnen het bedrijf, met management ondersteuning, technische trainingen en met de Cromax producten, waaronder de grondlaktechnologie ValueShade.

Productiviteit
Volgens Brand Manager Dries Van den Bergh laat de campagne zien dat Cromax de klanten veel meer biedt dan wat er in het blik zit: “De nieuwe advertentiecampagne versterkt dit idee door te benadrukken dat alles in ons Cromax arsenaal is ontwikkeld met de productiviteit van de autoschadebedrijven in het achterhoofd, of dat nu in de spuitcabine is of daarbuiten.”

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.