Allsecur lanceert Schadecoach

Allsecur lanceert Schadecoach

Nederlanders geven aan dat zij in de emotionele momenten na een aanrijding niet goed weten wat zij moeten doen. Dit blijkt uit onderzoek onder 1.500 autobestuurders. Voor Allsecur was dit reden om de nieuwe service Schadecoach te ontwikkelen. Dit is een service die verzekerden helpt bij de afwezigheid van de politie bij aanrijdingen met alleen blikschade. “Met de Schadecoach bieden we een service die direct hulp biedt op het moment dat daaraan behoefte is en klanten op hun gemak stelt”, aldus Johan Van den Neste, marketing manager van Allsecur.nl. De Schadecoach biedt 24 uur per dag, 7 dagen per week direct telefonische hulp bij schade, pech of een aanrijding. Klanten krijgen informatie over hoe te handelen na een aanrijding. Verder regelt de schadecoach acute hulp en kan helpen bij het invullen van een schadeformulier. Er is ook een nieuwe app waarmee de Schadecoach bereikbaar is. Door de GPS-functie weet de Schadecoach exact waar de gebruiker is en kunnen hulpdiensten snel ter plaatse zijn. Ook het opzoeken van schadeherstellers in de buurt behoort tot de mogelijkheden. De applicatie is te downloaden via de App Store of kan worden gedownload met behulp van een QR Code.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.