ABS scoort 8,9 voor klanttevredenheid

ABS Autoherstel heeft 2017 afgesloten met het cijfer 8,9 voor klanttevredenheid: Dit meldt de schadeherstelketen op haar website.

Feedback
Voor het verzamelen van de feedback van klanten heeft ABS een tool in gebruik genomen waarmee klanten binnen een paar uur na de reparatie een uitnodiging voor een review ontvangen. “We proberen de reacties zo snel mogelijk te verwerken”, aldus Ineke van Klei Marketing en communicatieadviseur. Voorheen werd één keer per maand een e-mail met een vragenlijst van twintig vragen gestuurd: ”Dat vroeg veel tijd van klanten en was niet in alle gevallen actueel. Het systeem dat we nu gebruiken is klantvriendelijker en het geeft ons de gelegenheid om zo snel mogelijk op klachten te reageren. Daarom sturen we een paar uur na het moment van afleveren een review-uitnodiging.”

Uitnodiging
De klant krijgt nu een mail met daarin een link naar een pagina waar ze de review kunnen achterlaten in 4 stappen. In 2017 zijn er 26.063 uitnodigingen verstuurd, waarvan er 10.087 reviews zijn teruggestuurd.

Auteur: court-jan

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.