ABS Autoherstel maakt speerpunt van glasherstel

ABS Autoherstel maakt speerpunt van glasherstel

ABS Autoherstel gaat zich sterker profileren op de glasherstelmarkt en rolt in februari zijn hernieuwde propositie uit. Dit meldt Automotive Management.

Callcenter
Er komt een eigen callcenter met een 24-7 service en een aparte website voor ruitherstel waar klanten via een paar muisklikken een afspraak kunnen inplannen. ABS-directeur Nico Stolk maakte dit bekend tijdens het relatie-event dat de keten organiseerde en ruim 150 mensen trok: “Autoruiten zijn niet langer een apart onderdeel van carrosserieherstel, maar zijn een integraal deel van de carrosserie en elektronica in auto’s. Er is steeds meer behoefte, ook vanuit opdrachtgevers, aan één adres waar beide veilig en goed kunnen worden hersteld.”

Kennis en equipment
ABS was de laatste jaren al actief in ruitherstel, maar gaat zich nu serieuzer focussen op dit marktsegment waarbij alle vestigingen zijn uitgerust met de benodigde kennis en equipment, zoals kalibratie-apparatuur. Andersom maakte Carglass bekend zich juist weer terug te trekken uit schadeherstel. (Foto: ABS Autoherstel)

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.