Nieuw logo en huisstijl voor Mobility Service

Nieuw logo en huisstijl voor Mobility Service

Mobility Service lanceert een compleet nieuw logo en een vernieuwde huisstijl. Reden is dat de leasemaatschappij de afgelopen jaren een behoorlijke groei heeft doorgemaakt.

Overname
In 2019 is Mobility Service met 62% gegroeid naar een vloot van ruim 6.250 voertuigen. Inmiddels telt het bedrijf 41 collega’s. Daarnaast is er met de overname van Maxima Lease een vestiging in Den Haag bijgekomen. “Bij deze groei en verandering hoort een passend logo en vernieuwde huisstijl”, aldus Mobility Service. Het bedrijf zegt momenteel de leidende leasemaatschappij in Nederland op het gebied van het leasen van elektrische auto’s. Inmiddels is meer dan 20% van de vloot volledig elektrisch en rijden alle medewerkers elektrisch.

Kleurenpzalet
In het logo symboliseert het nieuwe kleurenpalet het jonge, frisse en innovatieve team met de persoonlijke en flexibele service. De twee punten in het logo staan voor de ‘Mobility Service route’. “De nieuwe huisstijl past helemaal bij onze identiteit: jong, fris, dynamisch, plezier, innovatief, beweging en lef”, aldus Commercieel directeur Hilda Boerma. “Bovendien sluit deze vernieuwing perfect aan bij de volgende fase die we inslaan.”

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.