DuPont Refinish vernieuwt Lifetime Warranty

DuPont Refinish heeft haar Lifetime Warranty-programma uitgebreid en het design vernieuwd. Klanten kunnen nu feedback geven via een nieuwe website. Dit kan via de zogenaamde Customer Satisfaction Index waar ze feedback kunnen geven op elk onderdeel van het reparatieproces. Deze evaluatie is van grote waarde voor de autoschadebedrijven, die maandelijks rapporten ontvangen om te zien hoe goed ze hebben gepresteerd. Eventuele problemen kunnen door het bedrijf makkelijk worden herkend en aangepakt. Volgens DuPont resulteert dit in een goede klantenbinding en een betere zichtbaarheid binnen de netwerken van opdrachtgevers. Lifetime Warranty wordt exclusief ingezet bij Five Star autoschadebedrijven.
Naast deze wijzigingen heeft DuPont Refinish het logo van het Lifetime Warranty-programma verfrist en een nieuwe slagzin (‘Lifetime Warranty – Uw kwaliteitsgarantie’) geintroduceerd. DuPont meldt tevens voor autoschadebedrijven diverse materialen beschikbaar te hebben om Lifetime Warranty te promoten, zoals een deelnamecertificaat, een muurschild en een handleiding waarin het marketingconcept wordt toegelicht. Ook is er nu een klantfolder ontwikkeld.

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.