Per 1 mei is Onno Bordewijk (58) aangesteld als commercieel manager bij de Vakopleiding Carrosseriebedrijf (VOC). Hij is verantwoor-delijk voor de commerciële activiteiten en geeft leiding aan de opleidingsadviseurs. Bordewijk trad een jaar geleden in dienst bij VOC als projectleider EVC (Eerder Verworven competen-ties) voor de Carrosseriebouw. Daarvóór bekleedde hij diverse (commerciële) manage-mentfuncties in de schadeherstel-branche, de bedrijfsautoverhuur en verkoop. In zijn nieuwe functie volgt hij Henk Bieshaar op na diens vertrek eerder dit jaar.
Glasurit opent Customer Service Center28 apr
Glasurit introduceert op 1 mei haar nieuwe ‘Customer Service Center’ voor klanten in de regio West-Nederland. Hier kunnen klanten via één gratis telefoonnummer (0800-GLASURIT, ofwel 0800-45278748) terecht met alle moge-lijke vragen, ook bestellingen. Hiervoor zijn 5 medewerkers opgeleid. Alle klantgegevens worden beheerd en gerapporteerd in een centrale database, zodat de hele historie direct bekend is. Na de introductie in West-Nederland volgt Zuid-Nederland in het 4e kwartaal 2006 en Noord-Oost Nederland in het 2e kwartaal 2007. Glasurit is de eerste lakproducent die haar klanten in de schadeherstelmarkt op deze manier extra service verleent.