Allianz vreest lagere marges op autopolissen

Allianz vreest lagere marges op autopolissen

Rhiwa komt met eigen label 11 Jan.
Tijdens Auto Professioneel en Schadeherstel Vakbeurs in Gorinchem introduceert Rhiwa haar nieuwe Rhiwa Label. Dit is een eigen label voor een uitgebreid programma chemi-sche producten voor de Automotive sector. "Het Rhiwa Label sluit perfect aan op Rhiwa’s reeds bestaande assortiment A-merken", zo laat men weten. Het assortiment producten behelst een aantal verschillende productgroepen: Rhitex coatings (steenslagcoatings- en roestbescher-mingsproducten), Rhilan Kitten (lijm en afdichtingsmaterialen), Rhisound geluids-wering (anti-dreun en geluidsdempende materialen) en Rhimex diversen (verwerkingsapparatuur en hulpmaterialen).
Bij schade lijkt de top van de resultaatcyclus inmiddels bereikt. Dit zei directievoorzitter Henri van Lent van verzekeraar Allianz Nederland in zijn nieuwjaarstoespraak. Hoewel 2005 het meest winstgevende jaar is de (nog korte) geschiedenis van Allianz, waarschuwde hij: "De druk op de premieniveaus voor autoverzeke-ringen zal in de komende maanden leiden tot lagere marges en dus een negatieve invloed hebben op de winstontwikkeling. Ook bij Allianz Nederland zien wij ontwikkelingen die ertoe zullen leiden dat het werk in de toekomst met minder mensen zal gaan plaatsvinden."

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.