AHG start campagne “Kleine krasjes weg weken”

AHG start campagne “Kleine krasjes weg weken”

AHG campagne krasjesAutoschade Herstel Groep (AHG) is van start gegaan met de “Kleine krasjes weg weken”. Tijdens deze landelijke campagne kunnen autobestuurders voor een vaste prijs kleine autoschades repareren bij een Easy2Fix vestiging.

12,5 jaar bestaan
De campagne wordt georganiseerd ter gelegenheid van het 12,5 jaar bestaan van de schadeherstelketen. Naast het repareren van kleine schades organiseren de vestigingen op locatie een “Lach je een deukdag”. Tijdens deze dagen kunnen autobestuurders gratis een deukje laten repareren.
Centraal staat een vrolijke radiospot ‘Kleine krasjes, grote krasjes’. De campagne wordt landelijk uitgezet via online marketing en diverse radiozenders. Als ondersteuning is er de website en daarnaast maken de vestigingen lokaal promotie via posters, flyers, advertenties, raamstickers en ansichtkaarten.

Online marketing
Guus van Dreven, algemeen directeur Autoschade Herstel Groep, wil voor de vestigingen het speelveld vergroten door via online marketing doelgroepen te bereiken die hun schade normaal gesproken niet laten repareren: “Wij zijn de enige keten die dit segment via online-marketing landelijk benadert. Ook de zakelijke markt heeft laten weten hier belangstelling voor te hebben. Wij hebben inmiddels een aanzienlijke voorsprong met onze online ervaring.”

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.