Schadegarant tevreden over enquête
De Schadegarant 10×10 enquête, waarmee verzekerden hun mening kunnen geven over het Schadegarant afwikkelingsproces, verloopt voorspoedig. Zo meldt Schadegarant op haar website. Ruim 200 verzekerden hebben via deze enquête op de Schadegarant-website hun mening gegeven. Van deze verzekerden hebben in totaal 135 bedrijven schades hersteld. Men meldt dat de verzekerden overwegend positief zijn over de Schadegarant-afhandeling. "Meldingen van de verzekerden die hebben aangegeven niet tevreden te zijn over bepalende aspecten van de afwikkeling worden voor opvolging aangeboden aan de verzekeraar." Schadegarant zegt te overwegen om de 10×10 enquête als een continu onderzoeksitem te gebruiken.
Nieuw advies/bemiddelingsburo automatisering 31 juli.
Sinds kort is Asselt-Assist Adviserings- en Bemiddelingsburo voor de automotive branche actief. Dit bureau adviseert bij de automatisering van met name schadeherstelbedrijven. Oprichters zijn Gert van Asselt en Jeroen Berings die reeds ervaring hebben als schadeherstelondernemer en als IT-consultant. Zij melden de afgelopen jaren bij veel bedrijven te hebben gemerkt dat deze soms niet of nauwelijks effectief blijken te zijn geautomatiseerd. De werkzaamheden van Asselt-Assist omvatten advisering bij automatisering. "Wij streven ernaar om de geautomatiseerde processen binnen het bedrijf zo effectief mogelijk te laten verlopen en overige bedrijfsprocessen te optimaliseren."