Robin Roest (CED) Business Improvement Manager van het jaar

Robin Roest, operationeel manager van CED Repair, is door het Nederlands Netwerk voor Kwaliteitsmanagement (NNK) uitgeroepen tot Business Improvement Manager van het Jaar. Dit laat CED weten.

Schadeafhandeling
De jury nomineerde Roest omdat hij de initiator en drijvende kracht is achter CED Repair. Dit is een netwerk van herstel- en onderhoudsbedrijven waarmee CED samenwerkt voor schadeafhandeling en direct herstel. Volgens CED levert deze aanpak extra gemak op voor klanten en kostenbeheersing voor verzekeraars. De jury roemde de resultaten van het business improvement project. Van begin 2015 tot eind 2016 nam de NPS (Net Promoter Score) toe van 10 naar 50, daalde de schadelast per claim met 20% en groeide de omzet van CED Repair meer dan significant.

Prijs
Robin Roest kreeg de prijs uitgereikt tijdens het 8e Business Improvement Event op 15 juni in Amersfoort. Het NNK beoogt de leden die zich bezighouden met kwaliteitsmanagement, te ondersteunen en zo de kwaliteit van producten, diensten, processen en organisaties te versterken en bij te dragen aan een duurzame maatschappij.

Auteur: court-jan

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.