Unigarant 2e in klanttevredenheid

Unigarant 2e in klanttevredenheid

Unigarant is gestegen naar de 2e plaats in het Performance-onderzoek Schadeverzekeraars 2007. Volgens het Platform Kwaliteitsonderzoek Verzekeraars betekent dit dat de klanttevredenheid van assurantietussenpersonen over Unigarant uitstekend is. Het Performance-onderzoek Schadeverzekeraars wordt elk jaar uitgevoerd onder assurantiepersonen. Hen wordt gevraagd naar hun tevredenheid over de verzekeringsmaatschappijen waarmee zij zaken doen. De hoogste scores gaven de assurantiekantoren aan Unigarant voor de onderdelen: snelheid polisverwerking, snelheid acceptatie, snelheid mutaties, nauwkeurigheid polissen en kennisniveau binnendienst. Het onderzoek werd uitgevoerd door TNS Nipo. Vorig jaar werd Unigarant 3e en in 2005 nog 6e.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.