Schadegarant kiest voor inzet hagelschadescanner

Schadegarant kiest voor inzet hagelschadescanner

Schadegarant heeft een meerjarige overeenkomst getekend met CSI Hail Repair Solutions en CSI Technologies (Adomea) voor de inzet van de MIKo-hagelschadescanner en Paintless Dent Repair technici na een omvangrijk hagelschadecalamiteit.

Lering
Om tot de inzet over te gaan heeft Schadegarant lering getrokken uit de vorige hagelschadecalamiteiten en haar afwikkelingsproces. Doel van de overeenkomst is om een snelle hulp te bieden aan verzekerden met hagelschade aan hun auto. Hiervoor wordt in de getroffen regio een Schadegarant Claim Drive opgezet voor de customer care, schadecalculatie en hagelschadereparatie om de verzekerden van de Schadegarantverzekeraars snel te kunnen helpen. Voor deze oplossing gebruikt schadegarant de ervaring uit het Schadegarant Claim Drive die in Helmond in 2016 is ingezet voor de afwikkeling.

Op afroep
Met de overeenkomst is de MIKo-hagelschadescanner nu op afroep voor Schadegarant beschikbaar en zal het centrale knooppunt vormen van de Schadegarant Claim Drive. Na de schadevaststelling worden de reparatieopties met de klant besproken en kan de reparatie worden ingepland.

Schadegarant-directeur Frank van Donk zegt bij een eventuele hagelcalamiteit in staat te zijn om een Schadegarant Claim Drive in no time operationeel te hebben.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.