RAI start campagne ‘Werken in de carrosseriebouw’

RAI-CarrosserieNL start in dit najaar een imagocampagne om jongeren te interesseren voor een baan in de carrosseriebouw. Dit meldt RAI Vereniging.

Baanmogelijkheden
De campagne moet de jongeren een beter beeld van de werkzaamheden van de sector geven en de diverse baanmogelijkheden belichten. Aanleiding is volgens RAI Vereniging dat er in de carrosseriebouw nog veel (leerbaan)vacatures zijn, maar geen jongeren die op deze vacatures reageren. De campagne moet de instroom van jongeren in de sector vergroten.

Online
Om jongeren te bereiken zal deze imagocampagne vooral online afspelen. Zo komt er een kennisplatform voor bedrijven en leerlingen, wordt de website www.leerbedrijfcarrosserie.nl vernieuwd en komen er social mediakanalen. Daarnaast komen er gerichte acties waarin ook de OOC-regio-coördinatoren en gastdocenten een rol spelen. (Bron: RAI-CarrosserieNL)

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.