Nieuwe schade App voor intermediairs

Nieuwe schade App voor intermediairs

App leverancier Tristit heeft een App ontwikkeld die door klanten van assurantie tussenpersonen kan worden gebruikt om schademeldingen door te geven, bijvoorbeeld van motorijtuigschades. In de App is het profiel van de tussenpersoon zichtbaar inclusief foto. De klant kan in het eerste scherm van de App het alarmnummer 112 bellen, direct met zijn/haar tussenpersoon bellen of direct de schademelding invullen.

De klant kan kiezen om wat voor soort schade het gaat. Vervolgens kunnen alle gegevens m.b.t. de schade worden ingevuld inclusief foto’s. Daarna worden de gegevens automatisch verwerkt op het originele formulier in pdf , voor beide partijen. Er wordt gewerkt met verplichte velden zodat onvolledige formulieren niet mogelijk zijn.

Het Verbond van Verzekeraars heeft met betrekking tot de beveiliging van de gegevens die de App gebruikt advies gegeven. De app is beschikbaar voor Iphone, Android en Blackberry.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.