Nieuwe autoverzekering van Independer en iptiQ: Mintley
(Foto: Shutterstock)

Nieuwe autoverzekering van Independer en iptiQ: Mintley

Independer en Swiss Re’s digitale verzekeraar iptiQ breiden hun samenwerking uit met een nieuwe autoverzekering onder het merk Mintley. Eerder lanceerden de vergelijkingssite voor verzekeringen, bancaire producten, hypotheken en energie en verzekeraar samen al de Veilig Online Verzekering en Woonverzekering.

De Mintley autoverzekering is een product dat, volgens Independer, voldoet aan de behoefte van consumenten. De verzekering biedt een WA, beperkt casco en allrisk dekking. Bij total loss of diefstal wordt tot drie jaar na de aanschaf de aanschafwaarde vergoed, zo is op de website van Independer te lezen.

Toegankelijker

Andreas Schertzinger, algemeen directeur van iptiQ, is blij een autoverzekering in Nederland te lanceren met Independer als partner. “Ons doel is om verzekeringen toegankelijker en betaalbaarder te maken. Deze samenwerking combineert opnieuw onze digitale expertise met de distributiekracht van Independer.” Bij reparatie biedt de Mintley verzekering tot 30 dagen gratis vervangend vervoer bij een van de 650 aangesloten bedrijven.

Dit bericht heeft 2 reacties

  1. J. Tromp

    Deze autoverzekering is ronduit slecht, mijn bevindingen:

    – Bij schade is het haast onmogelijk om contact op te nemen, je zit zo een uur in de wacht en dan hangen ze op.
    – Als je ze te pakken hebt is de klantenservice onkundig en kunnen je vaak niet helpen.
    – Ook geprobeerd te mailen maar daar is maanden later nog steeds niet op gereageerd.
    – Niet mogelijk om in te loggen op de online omgeving.
    – Polis krijg je per mail maar er zit een wachtwoord op.

  2. J. Tromp

    Mintley is een merk van Independer. De autoverzekering is ronduit slecht, mijn bevindingen:

    – Bij schade is het haast onmogelijk om contact op te nemen, je zit zo een uur in de wacht en dan hangen ze op.
    – Als je ze te pakken hebt is de klantenservice onkundig en kunnen je vaak niet helpen.
    – Ook geprobeerd te mailen maar daar is maanden later nog steeds niet op gereageerd.
    – Niet mogelijk om in te loggen op de online omgeving.
    – Polis krijg je per mail maar er zit een wachtwoord op.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.