MAX-Repair breidt dienstverlening uit

MAX-Repair breidt dienstverlening uit

Max Repair nieuwe websiteMAX-Repair lanceert een vernieuwde website en breidt daarmee haar dienstverlening uit. Opdrachtgevers en de aangesloten franchisenemers hebben nu de mogelijkheid schade 24/7 te melden.

Schademeldingen
De nieuwe website omvat hiervoor online afspraakformulieren en de mogelijkheid om voor foto-expertise dossiers uit te wisselen, schademeldingen te verwerken en alles centraal af te handelen. Daarnaast geeft de website informatie over de dienstverlening en het vakmanschap van het MAX-Repair. Er is ook een webshop waar volgens het “one-stop shopping” en “plug & play”  principe opdrachtgevers online hun opdrachten kunnen plaatsen.

Extranet
“MAX-Repair.nl geeft nu op een heldere en transparante manier, toegevoegde waarde aan onze relaties”, aldus directeur Allard Pit. “Voor franchisenemers is er tevens een extranet met toegang tot de centrale administratie. De opgestarte acties van MAX-Repair, zoals het standaard leveren van truckdelen in kleur gespoten en de huidige succesvolle ruitactie, zijn standaard opgenomen in de schadeherstel webwinkel.”

Ook noemt Pit nog de pagina voor schadeherstel aan bedrijfsvoertuigen binnen landbouwmechanisatie (LMB), een sterk groeiende activiteit in het netwerk van MAX-Repair, naast trucks en zwaar materieel.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.