Glasurit en Koopman Logistics breiden samenwerking uit

Glasurit en Koopman Logistics breiden samenwerking uit

Koopman Logistics Group en Glasurit breiden hun samenwerking uit. Hiertoe sloten beide partijen een nieuw meerjarige samenwerkingsovereenkomst af.

Partner
Met het uitbreiden van de samenwerking kiest Koopman Logistics Group opnieuw voor Glasurit als partner voor lakschadeherstel. Glasurit leverde al langer reparatielak aan de vestigingen in Born en Amsterdam. Nieuw is dat voortaan ook de vestiging in Putten beleverd wordt. Door alles rondom de levering van reparatielak onder te brengen bij één partij, standaardiseert Koopman de processen voor de vestigingen waar schadeherstel plaatsvindt. Daarmee ontstaat er een identieke werkwijze binnen alle bedrijfsonderdelen. De medewerkers worden nu overal op dezelfde wijze getraind en alle locaties werken met dezelfde paint en non paint producten.

Approvals
Een belangrijke reden om opnieuw te kiezen voor Glasurit zijn naar eigen zeggen de goede ervaringen die Koopman eerder al met de organisatie en producten heeft opgedaan. Daarnaast zijn de diverse laktechnische approvals, waarover de lakleverancier beschikt, van groot belang voor Koopman omdat deze organisatie nauw samenwerkt met autofabrikanten en repareert onder fabrieksgarantie.

Verder was het assortiment lak gericht op duurzaam schadeherstel voor Koopman een extra argument om met Glasurit in zee te gaan.

Dit bericht heeft één reactie

  1. Jan Gras

    Prachtig werk Ron !!! Proficiat vanuit het Zuiden.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.