GlasGarage versterkt identiteit

Autoruithersteller GlasGarage gaat haar corporate identity verbeteren. Doelstelling is om alle vestigingen van GlasGarage binnen één jaar beter eenduidig herkenbaar te maken.

GlasGarage ontvangt naar eigen zeggen in toenemende mate sturing van centrale opdrachtgevers als verzekeraars en leasemaatschappijen. “Het is dan ook van groot belang dat gestuurde klanten al op afstand de GlasGarage vestiging herkennen”, aldus Commercieel Directeur Leo Smid. “Het oranje uitroepteken waarin het logo van GlasGarage is verwerkt, speelt een belangrijke rol bij deze signalering. Maar ook het interieur van onze vestigingen wordt duidelijker en eenduidig herkenbaar als GlasGarage.”

Hiervoor zijn er voor GlasGarage meerdere interieur producten ontwikkeld zoals een informatiescherm, een ontvangstbalie, wacht- en werkplekken met gratis Wifi en een koffiecorner. Ook hier speelt het oranje uitroepteken een belangrijke rol:  “Die herkenbaarheid en eenheid in identiteit is natuurlijk belangrijk. Klanten weten ons straks een stuk makkelijker te vinden, met dank aan de verbeterde signing.”

GlasGarage heeft een fijnmazig netwerk met op dit moment ruim 110 vestigingen.

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.