Focwa roept in reclamecampagne op tot schadeherstel

Focwa start een reclamecampagne op radio en tv waarin het consumenten en bedrijven in Nederland oproept om ondanks de coronacrisis schades aan auto’s, caravans en campers te laten herstellen. Dit meldt de brancheorganisatie.

Werkaanbod
Reden is het gedaalde werkaanbod door de Coronacrisis. Door afnemend verkeer neemt het aantal schades, en dus de omzet voor schadeherstelbedrijven, snel af. Volgens Focwa heeft de vermindering van het aantal orderintakes bij Focwa-leden (tussen de 50% en 75%) verstrekkende gevolgen. “We merken dat consumenten aarzelen om schades te laten herstellen”, aldus Focwa-directeur femke Teeling. “Dat is echt nergens voor nodig. Onze leden volgen niet alleen de richtlijnen van het RIVM, ook hanteren ze aanvullende maatregelen die het besmettingsrisico minimaliseren.”

Stimuleren
Met een landelijke tv-, radio- en onlinecampagne wil de brancheorganisatie consumenten en opdrachtgevers stimuleren om schadeherstelwerkzaamheden wel degelijk te laten uitvoeren.

Geef een antwoord

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.