CED integreert Uber-taxi als vervangend vervoer bij schade

CED integreert Uber-taxi als vervangend vervoer bij schade

CED is een pilot gestart waarbij gebruikers van het CED schadeplatform een rit met taxidienst Uber rechtstreeks kunnen bestellen als vervangend vervoer bij schadeherstel.

Schadeafhandeling
Het bestellen van een taxi is een verdere integratie van diensten voor schadeherstel. Hiermee wil CED het proces van schadeafhandeling zo ver mogelijk automatiseren. Door de hoge mate van automatisering kunnen schadebehandelaars zich vooral richten op de oplossing en specifiek de schades die om persoonlijke aandacht vragen. Met de verschillende samenwerkingen ook met externe partijen wil CED daarmee een veelzijdigheid aan oplossingen bieden voor gedupeerden.

Vervangend vervoer
“Het is met name een platform gericht op het leveren van diensten om de klanten die schade hebben direct te kunnen helpen”, aldus Jochem Davids van CED. “Alle administratieve handelingen en controles worden automatisch doorlopen, waardoor de focus kan worden gelegd op de oplossing. Dat kan direct een afspraak zijn met een hersteller, of als de auto wordt gerepareerd een Uber-taxi in plaats van een vervangende auto.”

CED wil met haar schadeplatform de volledige dienstverlening integreren, van noodhulpverlening tot expertise en herstel.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.