Bovemij komt met hulppakket Coronacrisis

Bovemij komt met hulppakket Coronacrisis

Bovemij komt met een pakket hulpmaatregelen om Bovag-ondernemers te ondersteunen in deze zware dagen van de Coronacrisis. Deze hulpmaatregelen zijn op het gebied van online zakendoen, liquiditeit en juridische bijstand.

Online business
Zo helpt Bovemij klanten om online business te kunnen blijven doen. Er zijn voor een periode van 3 maanden geen abonnementskosten meer. ViaBovag.nl staat voor een periode van 3 maanden kosteloos open voor alle Bovag-auto- en motorbedrijven. Deze kunnen adverteren en ontvangen van leads van viaBovag.nl. Ook komen de kosten te vervallen voor Mobi-id, dat nodig is voor toegang tot de platformdiensten van Bovemij en RDC. Daarmee is ook de toegang tot viaBovemij.nl (mijnOndernemersportaal.nl) de komende drie maanden gratis.

Liquiditeitsproblemen
Daarnaast is er hulp bij aantoonbare acute liquiditeitsproblemen bij wegvallen van omzet. De zakelijke mobiliteitsverzekerden wordt dan de mogelijkheid geboden om hun zakelijke verzekeringspremies pas later te betalen. Verder helpt Bovemij klanten met gratis juridische bijstand bij alle coronavragen.

De komende tijd zullen de medewerkers van het Verzekeringsbedrijf, Financieringsbedrijf en Databedrijf en van de platforms viaBovag.nl en viaBovemij.nl (mijnOndernemersportaal.nl) met nadere informatie komen over de ondersteunende maatregelen.

Geef een antwoord

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.