Backofficeprogramma iBoss is uitgebreid

Backofficeprogramma iBoss is uitgebreid

Het backofficeprogramma iBoss, een initiatief van Hans van Poorten (Donkers Autoschade in Moergestel), nadert zijn voltooiing. Nieuw is de mogelijkheid om digitaal te factureren. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van een PDF-bestand met het eigen logo van een schadeherstelbedrijf. Daarnaast is iBoss uitgebreid met een digitaal enquêteformulier en een digitaal garantiebewijs. Zakelijke klanten van het schadeherstelbedrijf en tussenpersonen kunnen via een nieuwe module inzage krijgen in het schadedossiers van alle auto’s die zij in reparatie hebben. iBoss is sinds maart 2007 in ontwikkeling en kent inmiddels 24 gebruikers. Volgens Van Poorten moet het pakket in maart 2008 helemaal compleet zijn. "Dan gaan we het in de markt uitrollen."

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.