Allsecur stopt samenwerking met Tim en Tom Coronel

Allsecur stopt samenwerking met Tim en Tom Coronel

Allianz Direct (de officiële nieuwe naam van Allsecur) neemt afscheid van Tim en Tom Coronel. De twee broers waren jarenlang het boegbeeld van het merk.

Internationaal
Allianz Direct wil zich breder profileren dan alleen autoverzekeringen en krijgt een internationaal karakter. Daarom is besloten de samenwerking met de autocoureurs te beëindigen. Tim en Tom zijn nog tot en met december in de reclamecampagnes van Allianz Direct te zien om de naamswijziging onder de aandacht te brengen. Volgens Ron Adams, Marketing & Sales Manager bij Allianz Direct, waren de twee iconen een belangrijk ingrediënt voor impactvolle campagnes.

Moederbedrijf
Sinds de start in 2008 is Allsecur al onderdeel van Allianz. Inmiddels heeft de online verzekeraar definitief de naam aangenomen van het moederbedrijf. Door de toevoeging ‘Direct’ wordt duidelijk dat mobiel en digitaal voorop staan. “Klanten kunnen online op een snelle, toegankelijke en persoonlijke manier een verzekering afsluiten”, aldus Allianz.

Geef een antwoord

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.