AkzoNobel bezorgd over werkstroom schadeherstel door Coronavirus

AkzoNobel bezorgd over werkstroom schadeherstel door Coronavirus

Akzo Nobel maakt zich zorgen over de werkstroom voor schadeherstel bij schadebedrijven. Dit meldt Automotive Management.

Uitlevering
“We hebben besloten dat de buitendienst geen klanten meer bezoekt. Alleen voor calamiteiten komen we langs bij bedrijven of proberen we het online op te lossen”, meldt Sjoerd Hendriks, premium sales manager bij Akzo Nobel. Lakmerk Sikkens voor schadeherstelbedrijven telt in ons land zo’n tweehonderd klanten: “De uitlevering loopt nog gewoon door en de productie in Sassenheim draait op volle toeren. Voorlopig loopt ook de voorziening van grondstoffen nog goed door.”

Consumentenvertrouwen
Hoewel de situatie en impact voor de herstelbranche moeilijk te voorspellen is, vreest Hendriks wel dat het consumentenvertrouwen veel minder wordt. “De urgentie om deuken te laten herstellen, wordt hierdoor waarschijnlijk minder. Bovendien gaat niemand meer de weg op en is er gewoonweg minder verkeer en dus minder schade. Voorlopig hebben de meeste bedrijven nog genoeg lopend werk voor de komende één tot twee weken, maar wat er daarna gebeurt, is natuurlijk een grote vraag. Iedereen is toch bezorgd dat de werkstroom gaan opdrogen.”

De consultants van Acoat Selected onderzoeken hoe ze de klanten met een skype verbinding kunnen bijstaan.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.