Aegon introduceert twee nieuwe online autopolissen, waarbij klanten zelf kunnen kiezen voor afsluiting via een intermediair of direct via het internet. Dit meldt het Assurantie Magazine. Men zou tot deze keuze zijn gekomen omdat circa 50% van alle autoverzekeringen online worden afgesloten en de andere helft online. Het ene product loopt via Aegon Bank, het andere via het intermediair. aegon biedt het intermediair een white label Auto op Maat dat door de tussenpersoon op de eigen website kan worden geplaatst en kan worden aangepast. Aegon zegt in zijn distributiestrategie te kiezen voor de positie van de klant: de klant kiest. “Dat maakt de rol van het intermediair niet minder belangrijk. Sterker nog, er zal een groep klanten zijn die zich online oriënteert, maar vervolgens de verzekering graag bij een adviseur sluit. Daarom zijn white labels ook zo belangrijk”, aldus verkoopdirecteur Aegon Intermediair, Marcel Holtrop.
Aegon introduceert 2 online autopolissen
- Post Author:court-jan
- Bericht gepubliceerd op:23-07-2020
- Post Category:Nieuws
- Post Comments:0 Reacties