ABS Autoherstel werkt aan communicatie

ABS Autoherstel werkt aan communicatie

ABSABS Autoherstel wil verder bouwen aan haar merk en gaat de komende tijd aan de slag met de communicatie richting leasemaatschappijen, fleetowners, verzekeraars en particulieren.

Brand New Journey
De schadeherstelketen heeft hiervoor gekozen voor marketingbureau Brand New Journey. Het full-service marketingbureau meldt in een persbericht samen met ABS Autoherstel de komende tijd verder te bouwen aan haar merk.

Kansen
“Als we kritisch kijken naar onze communicatie richting onze opdrachtgevers en klanten, laten we kansen liggen”, aldus Ineke van Klei, marketing en communicatie adviseur ABS Autoherstel: “En dat terwijl het zo belangrijk is onze kennis, passie voor het vak en innovatieve aanpak actief en enthousiast te delen. Daar gaan we nu werk van maken.”
Volgens Rogier Westerink, partner bij Brand New Journey is er reeds gestart met het concept, de basis voor de communicatie richting de opdrachtgevers: “Creatieve duo Marrie en Evelien hebben de eerste meters gemaakt en het resultaat wordt snel zichtbaar.”

Brand New Journey is een full-service marketingbureau in ’s Hertogenbosch.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.