Meeùs start met CED Connect voor autoschades

UMG (Unirobe Meeùs Groep) is live gegaan met CED Connect, het schadebehandelplatform van CED. De intermediair wil CED Connect vooralsnog inzetten voor een efficiënte afhandeling van particuliere autoschades.

Geautomatiseerd
CED Connect is een platform voor digitale schadebehandeling. Dit systeem gaat zoveel mogelijk geautomatiseerd (controle van de polis, vaststellen van de aansprakelijkheid, financiële afwikkeling, herstel en communicatie). “Wij verwachten met CED Connect écht grote stappen te kunnen maken in efficiency en klanttevredenheid”, aldus UMG-directeur Ron Gardenier. “Zodra het schadebehandelingsproces voor motorrijtuigen naar tevredenheid verloopt, sluiten we ook Varia en Brand aan en zetten wij de Mijn-Omgeving van CED voor de klant open. Hierdoor kan hij de schade zelfstandig online melden en het schadebehandelingsproces en de communicatie daarover in zijn eigen online dossier volgen.”

Verbeteren
De aansluiting van UMG op CED Connect past in de strategie van UMG om zich continu te willen verbeteren en in te spelen op de ontwikkelingen en mogelijkheden in de markt.

Foto: v.l.n.r Marcel van der Meulen (CED), Ron Gardenier (UMG) en Arnold Barendrecht (CCS).

Auteur: court-jan

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.