Focwa start online consumentencampagne schadeherstel
Focwa Schadeherstel lanceert op het Focwa congres (4 oktober) een consumentencampagne waarmee de consument wordt geïnformeerd over het belang van veilig en vakkundig autoschadeherstel.
Campagnewebsite
De campagne heeft een sterke focus op online: “We willen daar zijn waar de consument een schadehersteller zoekt”, aldus directeur Femke Teeling. “Dat is anno 2017 vooral online.” Het hart van de campagne is een nieuwe campagnewebsite. Hier vindt de bezoeker de Focwa schadeherstellers in zijn regio, inclusief contactgegevens, website en openingstijden. Dit moet naast naamsbekendheid online vindbaarheid vergroten en meer online leads genereren. Ook biedt de website algemene informatie over autoschade en een ‘eerste hulp bij schade’-stappenplan.
Webcommercials
Daarnaast zijn er webcommercials gemaakt over het vakmanschap van de Focwa schadehersteller. Deze zullen onder andere via de website, Facebook, YouTube en AdWords worden gepromoot. Ook biedt Focwa concrete online tools die leden kunnen gebruiken om consumenten in de lokale markt te bereiken.
Volgens Teeling zorgt de campagne voor een continue zichtbaarheid en verbetering van de online vindbaarheid van Focwa-bedrijven: “Samen maken we kwaliteit nog beter zichtbaar en zorgen we ervoor dat de merknaam Focwa te allen tijde ‘top of mind’ is bij de consument met autoschade.”