Focwa organiseert Focwa Schadeherstel Awards

Onderzoeksbureau Tevreden.nl en Focwa Schadeherstel organiseren dit jaar de ‘Focwa Schadeherstel Awards’. Hierbij worden de best gewaardeerde schadeherstelbedrijven in het zonnetje gezet.

Consumentenprijzen
De uitreiking van de consumentenprijzen vindt in oktober plaats tijdens het Focwa congres. De awards worden uitgereikt op basis van het klantonderzoek op focwa.tevreden.nl Er zijn vier categorieën:
• 12 Regio Awards per provincie
• Landelijk schadebedrijf van het jaar
• Beste beoordeelde truck schadeherstellers
• Beste beoordeelde mobiele schadeherstellers

Sleutel tot succes
Volgens Focwa-directer Femke Teeling zien steeds meer schadeherstelbedrijven in dat klanttevredenheid dé sleutel is tot succes: “Doordat ze doorlopend de vinger aan de pols houden weten ze precies wat er speelt en waar ze de kwaliteit van de dienstverlening moeten verbeteren. Wanneer de kwaliteit goed is en de klant tevreden is zal deze bij een volgende schade weer bij hetzelfde schadeherstelbedrijf terugkomen. Ook voor de opdrachtgevers in onze branche, is klanttevredenheid erg belangrijk voor de samenwerking met de schadeherstellers.”

Volgens Teeling gaat het niet alleen om de cijfers die de schadeherstellers van klanten krijgen, maar ook over de feedback: “Daar kan je als bedrijf veel van leren.”

Auteur: court-jan

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.