Focwa bereikt ruim 2,7 miljoen Nederlanders
Focwa heeft met haar vorig jaar gepresenteerde website, de commercials en online banners in de afgelopen maanden meer dan 2,7 miljoen Nederlandse consumenten bereik. Dit meldt de brancheorganisatie in een persbericht.
Commercials
Verder zegt Focwa dat bijna 36.000 consumenten de afgelopen maanden de commercials hebben gezien op youtube. En voor 597 bedrijven heeft de campagne voor tenminste 1 extra contactmoment met een consument gezorgd. “Dat kan een bezoek op de eigen bedrijfspagina zijn, het invullen van een contactformulier of een telefonisch gesprek.”
De commercial van Focwa benadrukt het vakmanschap van de Focwa schadeherstellers: ‘schade herstellen zit ons in het bloed’.
In 2018 wilt Focwa de consument verder bereiken door het slim inzetten van online marketing en het verspreiden van relevante informatie voor die consumenten.
Campagne
Focwa lanceerde de campagne tijdens het Focwa congres op 4 oktober in Amersfoort. De campagne had en heeft een sterke focus op online. De basis vormt de website focwa-autoschade.nl, waar de consument ziet welke Focwa schadeherstellers in zijn regio gevestigd zijn. “Het was onze ambitie om niet alleen de naamsbekendheid van Focwa te vergroten, maar ook de online vindbaarheid van Focwa bedrijven te versterken”, aldus directeur Femke Teeling: “Zo profiteert iedereen mee van deze campagne.”