Facom vernieuwt websites

FacomFacom heeft haar websites vernieuwd, helemaal in lijn met haar merkstrategie. Dit project leidt niet alleen tot de wereldwijde website, maar geeft ook toegang naar 15 speciale landenwebsites.

Next is now
De nieuwe Facom website werd ontwikkeld in eigen huis en onderbouwt de slogan ‘Next is Now’, die als basis zal dienen voor Facoms’ toekomstige digitale strategie.
De nieuwe Facom websites zijn voorzien van onder meer filmpjes, productdemonstraties en afbeeldingen. Ze passen zich aan aan het gebruik van tablets en smartphones. De pagina’s kunnen gemakkelijk worden bekeken op alle soorten toestellen. Verder staan de nieuwe websites open voor andere digitale kanalen zoals sociale netwerken.

Digitale merkstrategie
Volgens Guilhaume Bonafé, Industrial & Automotive Repair Marketing Directeur gebruiken de nieuwe websites de allernieuwste technologie en zijn de hoeksteen van de digitale merkstrategie: “In een tijd waarin digitale oplossingen het hele bedrijfsleven én de maatschappij in het algemeen beïnvloeden, hebben we een bijzonder rijk mediaplatform ontwikkeld. Daarmee willen we ons publiek op de hoogte houden van wat we doen.”

Auteur: court-jan

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.