Care Autoschade start rebrandingtraject

Care AutoschadeCare Autoschade heeft na een bureaupitch gekozen voor Boom Communicatie voor een rebrandingtraject. De opdracht bestaat onder meer uit het ontwikkelen van een nieuwe corporate identity, een communicatieconcept en het genereren van meer naamsbekendheid. Dit meldt Boom Communicatie.

Naamsbekendheid
De rebranding vloeit voort uit de nieuwe strategie van Care in de veranderende markt van schadeherstel, aldus Boom Communicatie. Volgens Suzan Haenen, coördinator marketing en communicatie bij Care is in de hevig concurrerende markt het verhogen van de naamsbekendheid en het vergroten van het onderscheidend vermogen prioriteit nummer Ă©Ă©n: “Het ontzorgen van de consument vormt hierbij voor ons een speerpunt. Boom Communicatie voelde dit goed aan en wist met frisse, verrassende voorstellen feilloos de creatieve vertaalslag te maken. Hierin stond onze pay off: ‘Meer Care, minder zorgen’ centraal.”

Rebranding
Volgens Boom is Rebranding nooit een doel op zich, maar een middel. “Het moet een weerspiegeling zijn van de strategie van de organisatie”, aldus ontwerper Ferry Drop: “Ik denk dat dat ons goed gelukt is tijdens deze competitie.”

Auteur: court-jan

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.