Axalta Nimbus
Coatingsbedrijf Axalta heeft vandaag (dinsdag 10 september) de lancering aangekondigd van een nieuw ‘customer experience platform’ voor schadeherstelklanten, door het bedrijf Axalta Nimbus gedoopt. Deze technologie verbindt klanten wereldwijd met de tools en middelen van Axalta, zo meldt het bedrijf.
Met Axalta Nimbus wil Axalta naar eigen zeggen ‘de efficiëntie verbeteren, de productiviteit verhogen, de prestaties verbeteren en de winstgevendheid maximaliseren’. Volgens het coatingsbedrijf hebben klanten met Axalta Nimbus ‘alles wat zij nodig hebben om het schadeherstelproces op één platform aan te sturen, inclusief het ophalen van kleuren, het bestellen van producten, voorraadbeheer, trainingsmiddelen en ondersteuning’.
“Axalta Nimbus stelt onze klanten in staat slimmer zaken te doen”, aldus Troy Weaver, President van Global Refinish bij Axalta. “Deze technologie bevestigt dat wij ook een zakenpartner zijn die zich inzet om onze klanten te helpen de productiviteit en winstgevendheid te verbeteren door middel van technologie en innovatie. We kijken uit naar de impact die het op de markt zal hebben.”