Autoschadehuis lanceert nieuwe huisstijl

In navolging op de nieuwe strategische koers introduceert Autoschadehuis haar nieuwe huisstijl en logo.

Technische complexiteit
Autoschadehuis heeft in de afgelopen periode stevige focus gelegd op aansluiting bij de sterk toenemende technische complexiteit van de auto via het verkrijgen van merkerkenningen en lidmaatschap van Schadeherstelmeester. “Maar uiteindelijk draait het in ons vak om de klant”, aldus Patricia van der Meer van Autoschadehuis. In het nieuwe logo blijft het “huis” een sterke plek houden. “Je huis staat voor een veilige en beschermde, vertrouwde omgeving. Dat gevoel willen we onze klanten én medewerkers ook meegeven”. Het kleurgebruik toont warme en menselijke tinten en sluiten op die manier aan bij de strategie en ambitie.

Hoge eisen
De nieuwe payoff van Autoschadehuis – van binnen weten dat het goed zit – past goed bij de hoge eisen die Bovag afdeling autoschadeherstelbedrijven stelt aan haar leden, aldus Autoschadehuis: “Een klant moet erop kunnen vertrouwen dat de auto weer 100% veilig de weg op kan.”

Auteur: court-jan

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.