Allsecur start schadepreventie via Social Media

Facebook logoAutodiefstalpreventie via een videoblog blijkt goed te werken. Dit zegt Allsecur naar aanleiding van de resultaten van een blog over schadepreventie via social media.

Ingetikte ruit
De autoverzekeraar heeft een video ontwikkeld waarin Tim Coronel de tip geeft om de boordcomputer te resetten na een ingetikt ruitje. Volgens Allsecur hebben 229.056 mensen de video kunnen zien op Facebook en nog eens 612.608 mensen via Tim Coronel.

Facebook pagina
Het percentage van mensen die hebben gereageerd is 10 procent. Dit zijn mensen die de Facebookpagina van Allsecur hebben geliked, gedeeld of hebben gereageerd. “Dat is bijzonder goed op Facebook”, aldus Allsecur. “Meestal ligt de betrokkenheid rond 1% bij posts van bedrijven.” De blog van Tim op Allsecur is in totaal door 1180 mensen gedeeld op social media.

Allsecur zegt geen enkele negatieve reactie op de post te hebben ontvangen, daarmee is het sentiment erg positief.

Klik hier voor de video.

Auteur: court-jan

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.