Facilitair manager

ABS Den Elzen

Den Haag

38 uur uur per week

HBO/HTS

Geplaatst op: 8 december, 2021


Ben jij een daadkrachtige, ervaren facilitair manager?
Solliciteer dan meteen en kom werken bij ABS Den Elzen

Wij zoeken een facilitair manager met een hands on mentaliteit. Een open deur? Misschien, maar het is wel precies wat je voor deze functie mee moet brengen. We zoeken iemand die zowel uitvoerend als strategisch sterk is. Die aan de ene kant de mouwen opstroopt en de facilitaire processen goed in beeld heeft. En aan de andere kant de directie adviseert over verbeteringen en met een meerjarenplan komt. We zoeken dus een echte, onvervalste duizendpoot.

De functie
De functie van facilitair manager is sowieso al afwisselend. Maar bij Den Elzen doen we hier nog een schepje bovenop. Bij ons ben je verantwoordelijk voor organisatiebrede projecten voor recepties, bedrijfskleding, machines en gereedschappen. Maar ook voor de bedrijfspanden en het wagenpark. Je beheert de planningen, de budgetten en de kwaliteit van alle facilitaire projecten binnen Den Elzen.

Je weet enthousiaste ideeën om te zetten in een goed uitgewerkt plan. En je rapporteert aan en werkt direct samen met onze directeur Joost den Elzen.

Concrete taken

  • De centrale inkoop (waaronder ook bedrijfskleding- en schoenen)
  • Het beheer van de panden en terreinen
  • Het beheer van onderhoudscontracten, bedrijfs- en milieuvergunningen, alarm- en brandbeveiliging, het sleutelplan en de schoonmaak
  • Het beheer van het wagenpark
  • Het samen met de kwaliteitsmanager ontwerpen en bewaken van een programma van eisen voor werkplaatsuitrustingen en equipment

Functie eisen

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau in een relevante richting
  • Je hebt kennis van projectmanagement en meerjarige onderhoudsplannen
  • Je hebt affiniteit met automotive, bouw, techniek en vastgoed
  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring
  • Je bent organisatorisch sterk. Je hebt technisch inzicht, probleemoplossend vermogen en aandacht voor details
  • Je bent ordelijk, gedisciplineerd en kwaliteitsgericht
  • Tenslotte heb je goede onderhandelingsvaardigheden, tact en overtuigingskracht


Arbeidsvoorwaarden

Een fantastische werksfeer Hoe professioneel en efficiënt we ook werken, we blijven altijd vriendelijk en betrokken. We zijn een familiebedrijf. En dat merk je vooral als je bij ons werkt. Iedereen kent elkaar, iedereen helpt elkaar en iedereen is betrokken bij het bedrijf. Een prettige werksfeer staat bij ons op nummer één.   Goede arbeidsvoorwaarden
  • Een arbeidscontract van 38 uur/week (32 uur behoort ook tot de mogelijkheden)
  • Een goed salaris (indicatie: tussen € 3.000 en € 4.000 bruto per maand op basis van 38 uur, afhankelijk van leeftijd en ervaring)
  • Een auto van de zaak
  • Een goede pensioenregeling
  • Volop ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden
  • Ruim 5 weken vakantie bij een 38-urige werkweek
  • Jouw arbeidsovereenkomst valt onder de CAO Carrosseriebedrijf.


Bedrijfsprofiel

De ABS Den Elzen Groep is een snelgroeiend autoschadebedrijf in Zuidwest-Nederland. We zijn al 70 jaar een familiebedrijf. We hebben 8 vestigingen en meer dan 170 werknemers. We houden van ons vak, onze klanten en vooral onze medewerkers. Een goede werksfeer zit in ons DNA.
Als bedrijf zetten we in op de meest slimme manier van werken, zodat we onderscheidend zijn in een markt die continu verandert. We investeren in de ontwikkeling van onze mensen en we werken met de nieuwste technieken. Dit maakt dat ABS Den Elzen Groep altijd een stap voorloopt in de branche.



Contact

Spreken elementen uit de functie je aan maar twijfel je of Den Elzen bij jou past? Neem gerust contact op met onze HR-specialist, Suzanne Middendorp via 06 – 18 58 84 36. Het blijft tenslotte slechts een beknopte omschrijving van een functie en van ons bedrijf. Direct overtuigd? Stuur dan je CV en motivatie naar [email protected]
Upload uw CV of een ander relevant bestand. Max. bestandsgrootte: 64 MB.


U kunt op deze baan en anderen solliciteren met uw online cv. Klik op de onderstaande link om uw online cv in te dienen en uw sollicitatie naar deze werkgever te e-mailen.

Vacature details

  • Functiegroep
    Management
  • Functie
    Facilitair manager
  • Dienstverband
    Vast
  • Uren
    38 uur
  • Opleidingsniveau
    HBO/HTS
  • Werkervaring
    5 - 10 Jaar