105 dienstencontracten voor Glasurit
Voor 2007 sluiten in totaal 105 autoschadeherstelbedrijven een nieuw dienstencontract, gericht op efficiencyverbering, af met Glasurit. Hiermee hebben praktisch alle leden van de Ratio Partner Groep het vorig jaar afgesloten contract voortgezet, zo stelt men. Deze contracten, ook wel ‘Service Level Agreements’ genoemd, beschrijven exact welke diensten de lakproducent het komende jaar levert aan het betreffende autoschadeherstelbedrijf, op welke manier dit gebeurt en met welk resultaat. Glasurit introduceerde de Service Level Agreements, een relatief nieuw begrip in de schadeherstelmarkt, in 2005 exclusief voor leden van de Ratio Partner Groep.
Schadeverzekeraars scoren onvoldoende14 nov.
Unigarant meldde in een persbericht 3e te zijn geworden op het gebied van klanttevredenheid in de sector schadeverzekeringen. Dit bleek uit een op 9 november verschenen performance-onderzoek dat werd uitgevoerd door TNS Nipo. Maar uit diezelfde resultaten bleek ook dat de waardering in het algemeen door de opdrachtgevers als "nog niet voldoende" werden betiteld. In de sector schadeverzekeringen scoorde de Noordhollandsche van 1816 het hoogst. Vergeleken bij het vorige Performance onderzoek in 2005, toen de Noordhollandsche ook als beste schadeverzekeraar van Nederland werd uitgeroepen, liet deze verzekeraar overigens een betere score zien.